2016. február 23., kedd

Ki vagyok én?

A Merengő oldalon is megtalálhattok, ahol eddig a vártnál is nagyobb megtekintést ért el a fanfiction, amit írtam.
Ilyenkor érzem azt, hogy érdemes élnem és még érdemesebb írnom. A toll (azaz a modern korban a billentyűzet) értelmet ad az életemnek. A lelkem egy olyan része támadt fel, amiről azt hittem, hogy örökre meghalt.
Mi váltotta ezt ki belőlem? Sok minden történt decemberben. És a menekülési útvonal Az éhezők viadala volt. De ezzel együtt felébredt bennem valami, amiről azt hittem kialudt, pedig csak szunnyadt bennem egy aprócska láng, ami végre oxigénhez jutott, és lángra kapott, így a bensőmben tovább ég a vágy, hogy írjak.
Elővettem a régi jegyzeteimet, és eszembe jutnak olyan érzelmek, amikről azt hittem örökre meghaltak. Újra élek! Ez egyszerűen elmondhatatlan érzés. Újra itt vagyok, benne az élet közepében, ahol nincsenek határok, ahol a képzeletem szabadjára engedhetem, és végre elég idős vagyok ahhoz, hogy megfelelő élettapasztalat mellett hitelesen meg is írhassam.
Hogy boldog vagyok-e? Azt hiszem igen. Olyan hosszú idő után végre értelmet nyert az életem.
Így nem sokára jönnek a saját írások is!
Mindenkinek köszönöm a belém vetett bizalmat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése