2015. december 21., hétfő

Bemutatkozás

Kamaszkorom óta foglalkoztat az írás. Több novellát írtam, de rengeteg ötlet bennem maradt. A közelmúltban láttam Az Éhezők Viadala trilógiát filmen, majd elolvastam a könyvet is. Azóta tanultam meg mit jelent a fanfiction és ezzel egyidejűleg az eddig bennem nyugvó írás utáni vágy feléledt, mint egy kitörni készülő vulkán.
 
A fanfiction megismerése egyidejűleg azt is magával hozta, hogy elkezdtem angolul olvasni és kedvet kaptam a fordításhoz is. :)
Főként Hunger Games fanfictionokat szeretnék fordítani.
 
Minden esetben odaírom az eredeti linket, a saját írások esetén pedig jelzem, hogy az én tollam (billentyűzetem) által íródtak.
 
Jelenleg Budapesten élek és 32 éves vagyok.
 
A tekla.writer@gmail.com email címen lehet velem kapcsolatba lépni.

A kritikákat szívesen veszem!

Jó olvasgatást!
 
Tekla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése