2015. december 22., kedd

A kezdetek

Őszintén szólva, amikor előszöt láttam Az Éhezők Viadala című filmet a tévében arra gondoltam, hogy régen láttam ekkora hülyeséget. Aztán megint láttam. Majd leadta a tévé mindhárom filmet és a bemutató utáni szombaton már a moziban néztem A kiválasztott második részét.
 
Valami megfogott a filmben. Valami ami megmagyarázhatatlan. A maga utópisztikus, fantasztikus hatásaival. Ezt követően hat nap alatt elolvastam mindhárom könyvet.
 
Aztán elkezdtem blogokat olvasni és megtudtam mit jelent a fanfiction. Rengeteget olvasok a történetről és kedvet kaptam a fordításhoz. Legalább az angolt is gyakorlom.
 
Történt még valami. Ismét elkezdtem írni. Jelenleg ez a hobbim.Eddig a munkámnak éltem, de mostmár megéri végighúzni a napot, ha esténként írhatok és fordíthatok.
 
Remélem az olvasók szívesen fogják venni mind a fanfictionokat, mind pedig a saját írásaimat.
 
Számomra is hihetetlen, hogy közel tizenhat éve nem írtam. De most olyan, mintha felébredtem volna egy Csipkerózsika álomból és újra elkezdtem élni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése